google.com, pub-9265142045370673, DIRECT, f08c47fec0942fa0 CANDLES LOVER: YANKEE CANDLE | AUTUMN NIGHT

Translate

piątek, 9 marca 2018

YANKEE CANDLE | AUTUMN NIGHT



Dziś postawiłam na Autumn Night (amerykańska nazwa tego zapachu to Crisp Fall Night), czyli jednego z moich ostatnich ulubieńców. Od pierwszego zobaczenia kusił mnie wyglądem! Niebieskie zabarwienie wosku i przepiękna etykieta z latarenkami. Byłam sceptycznie nastawiona gdy usłyszałam że jest męski bo takie zapachy mają tendencję do tego, że pachną podobnie (czyt. jak męski, tańszy żel pod prysznic) ale zaryzykowałam i nie żałuję. W wosku wybijają się męskie nuty ale nie są tak oczywiste jak w innych zapachach które znam. Są tylko delikatnym podbiciem otulającej, ciepłej bazy - co jest dla mnie idealnym powodem by palić go o każdej porze roku. Moc zapachu całkiem dobra, jest wyczuwalny ale nie przesadnie mocny. Słuszne skojarzenia do Dior Fahrenheit. Zapach zarówno w świecy jak i w wosku jest tak samo wyczuwalny i nie różni się od siebie (a niektóre zapachy są nieco inne w słojach i woskach). 

WYCZUWALNE NUTY: lawenda, nuty drzewne, wetyweria, dąb, liść klonu, bergamotka, grejpfrut, czarny pieprz
LINIA ZAPACHOWA: FRESH
MOJA OCENA: 10/10
WYGLĄD WIZUALNY: 9,5/10

Post powstał przy współpracy z Polskim dystrybutorem świec Yankee Candle - YankeeHome.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz