google.com, pub-9265142045370673, DIRECT, f08c47fec0942fa0 CANDLES LOVER: KRINGLE CANDLE | SUGAR PLUM POINSETTIA

Translate

środa, 11 grudnia 2019

KRINGLE CANDLE | SUGAR PLUM POINSETTIA


Cześć! skąd ten zastój? no cóż... odpoczywałam od recenzowania, kupowania... ale oczywiście nie palenia. Dzisiaj przychodzę z propozycją od Kringle którą testowałam już dawno, przygotowałam już dawno ale jakoś nie było okazji na recenzję. 

Kupiłam ten kwiat, tzw "gwiazdę betlejemską" bo zawsze wydawało mi się że ona nie pachnie. Od razu oczywiście stwierdziłam ze przyda się do zdjęcia :) Ku mojemu zaskoczeniu kwiat faktycznie ma zapach,  a wosk jest niemal dokładnym odzwierciedleniem. Ziemisty zapach z dodatkiem cukru, bardzo nietypowy i nie wiem czy dla każdego. Moc z tym rozmiarze jest całkiem zadowalająca, wyczuwalny ale nie duszący. Jest ciekawy do wypróbowania, ale raczej nie trafi do mnie w większym formacie, może kiedyś w wosku/mini-świeczce.


WYCZUWALNE NUTY: śliwka osłodzona trzciną cukrową, wanilia, kremowa śmietanka, leśne aromaty
DOSTĘPNOŚĆ: edycja regularna
WYGLĄD WIZUALNY: 7/10
MOJA OCENA ZAPACHU: 7/10

1 komentarz: